sobota, 7 listopada 2015

Perfumik (?)



W ulubione moje

Och...!


Arcydzieło - Arcymistrza...



Zanurzyłam ciało...




Kluczem jesteś...

Odpowiedzią...

Dwa słowa dla nas  - to za mało...










Niczym

Perfum...


- Uczucia...

Duszę skropiły

Umysł - zniewoliły

Zmysły - Rozbudziły



a ja...


Dla Ciebie...



Soczystą maliną

Usta 

Malowałam...

Sukienki ubierałam...

Każdego dnia

Włosy zaplatałam



W serca zniewoleniu...

Dla Ciebie...




***



Dziś ...


W bieli szala

Ramiona otulam...



Poznałeś mnie ...

Nie - idealną




Przed Tobą

Delikatnie - Jak motyl

Skrzydłami

Trzepocze 

- Ja się przechadzam...




a Ty...



Łapiesz mnie 

Uczuć pięknych wzrokiem

Ciągniesz w swoją stronę...





W ulubione moje

Och...!


Arcydzieło - Arcymistrza...



Zanurzyłam ciało...




Kluczem jesteś...

Odpowiedzią...


Dwa słowa - to za mało...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz