czwartek, 12 listopada 2015

Niedojrzała...



Prawdziwa miłość 
 to nie zabawa
Nie tupie nóżkami 
Warunków nie stawia...


Czuję 
Te chłodne wieczory
Przed nami...

Z kubkiem czekolady
Z lekturą 
Okryci wspomnieniami...



Jest całkiem przytulnie
Jednak ta cisza
Od czasu do czasu
Głosu pożąda 

Słowa cichego
Oddechu
Drżącego

- naszego






Oboje to wiemy
Że wśród ludzkich spraw

Uczucie przygaśnie...

I pytamy się 
Serca
Pytamy sumienia
Czy tego pragniemy
Właśnie...


Patrząc 
W ognia płomienie 
Dopada nas zrozumienie


Może to najlepsza
Droga
Dla nas

Mądrość i Czas
Miłość  
- ugasi...





Mój temperament
I moje przygody
Ku górze - do nieba
Schodami wchodzę 
Schodami schodzę
Bywa
Czasami mnie nie ma...


Twój temperament...
I zapał...

Te wszystkie kobiety
Tak wiele ich miałeś 
Każdej swe serce
Na wieczność dawałeś 

Każda bardzo
Nie - kochała 
Nie - krzywdziła
Nie - oszukiwała

Czuję się wśród nich 
Bardzo
Bardzo
Mała 

Powinnam odejść ...

Zima nadchodzi
... A ja jak wiśnia 
- wciąż jestem niedojrzała







4 komentarze:

  1. ..tylko Ty TAK PIĘKNIE PISZESZ
    ..tylko Ty TAK SUMIENIE ME KARCISZ
    ..NIE ODCHODŻ PISZ WIERSZE
    ...CO SERCE UPARTE, SKRUSZYĆ POTRAFIĄ

    ..dla Doroty - Amadeusz i ASPe :-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💖
      Trochę zawirowań mam
      Trochę obracam się na pięcie
      Od wielu lat wytrwale
      Kocham
      Zaborczo
      Bez spełnienia
      Zawzięcie

      Potrzeba mi spokoju
      Nie takiego
      - Rozstroju
      To mnie niszczy
      Ty wiesz
      W wiersze uciekam
      Tylko to
      Jak rzeka

      I tej sławnej *brzytwy*
      Się chwytam
      Od siebie wymagam
      Serca o moralność
      Się pytam

      W tym wszystkim
      Prawdziwie umieram
      Prawdziwie żyję

      Gasnę jak płomień
      I jak kwiat rozkwitam


      💖 ... Dla Ciebie wirtualny Panie

      Pozdrawiam - Dorota 😊


      Usuń
  2. Dzisiaj nastrój tego wierszy idealnie współgra z moim, łagodna, nie krzykliwa melancholia, dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa...
      Melancholia dopiero się zacznie...
      Bo jak w życiu tak i na blogu... 💖

      Czekam na pierwszy śnieg 😊💖
      Może wtedy ta biel mnie otuli i doda weny bardziej radosnej 😊😊😊

      ... Przyjemnego dnia Ci życzę 😊😊
      - pozdrawiam Dorota 💖

      Usuń