środa, 10 sierpnia 2016

Odległość...


Przytul mnie słowem
Tym najpiękniejszym
Z serca pisanym
Najczulszym wierszem
Proszę...

Niech mnie otula
Niech mnie ulecza

***

Tęsknię za Tobą
Bardzo...
Królu mego serca




Czuję się tak
spokojnie

Gdy jesteś obok

Gdy dajesz mi znaki
Że Tobie zależy

I...

Choć między nami
Jest dziś odległość
Nie jestem zagubiona

Mam w sobie pewność


***


Serce moje
Wspomina 

Rzeczy
Których jest mi 
Dziś brak

Twoich dłoni
Twoich warg
I mokrej pościeli


***


Czuję się spokojnie
Tobą otulona
Choć między nami jest
Odległość
Nie jestem zagubiona






3 komentarze:

  1. ..najpiękniejsza tęsknota
    gdy wierszem wyznana
    pewnie od wymiaru szczęścia
    uginasz kolana 🍀☀🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. ..najpiękniejsza tęsknota
    gdy wierszem wyznana
    pewnie od wymiaru szczęścia
    uginasz kolana 🍀☀🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. ...pięknie...lekko....z uczuciem....

    OdpowiedzUsuń